>>> Tomasz Fryzeł: Polska w remoncie
Stary Teatr w Krakowie: Król Ubu, reżyseria: Jan Klata
>>> Tomasz Fryzeł: Teatr, który się obnaża
Teatr Polski we Wrocławiu: Wycinka, reżyseria: Krystian Lupa
>>> Beata Kustra: Zaklinacze koni
New London Theatre: War Horse, reżyseria: Marianne Elliott i Tom Morris
>>> Monika Siara: Anety Adamskiej zabawy z pamięcią
Teatr Przedmieście Rzeszów: Ja jestem Kasia z Heilbronnu, reżyseria: Aneta Adamska
>>> Beata Kustra: „W wielkich skrzyniach kłębią się suche włosy uduszonych”

Międzynarodowy Festiwal Teatru Formy Materia Prima w Krakowie: Ogród Elzy (Ilsa`s Garden), reżyseria: Anna Peschke

>>> Tomasz Fryzeł: Taniec wieków
Teatr Groteska w Krakowie: Przemiany, reżyseria: Adolf Weltschek
>>> Julia Lizurek: Przełomowa alternatywa
III Goleniowska Gala Oskara
>>> Beata Kustra: Córka Herosa, jedna z meduz

Stary Teatr w Krakowie: Sprawa Gorgonowej, reżyseria: Wiktor Rubin

>>> Monika Siara: Pomiędzy realnym i nierealnym
Międzynarodowy Festiwal Teatru Formy Materia Prima w Krakowie: Częstotliwość Pandory (Pandora Frequenz), reżyseria, światło: Florian Feisel
>>> Monika Siara: Mechanizmy teatru
Stary Teatr w Krakowie: Kwestia techniki, reżyseria: Michał Buszewicz
>>> Małgorzata Wielgosz: Czarne charaktery nad niewinnie białym dzieckiem
Scena Prapremier InVitro w Lublinie: Liza, reżyseria: Łukasz Witt-Michałowski
>>> Beata Kustra: Czarna dziura Lupy
Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie: Maciej Korbowa i Bellatrix, reżyseria: Krystian Lupa
>>> Monika Siara: Ponad poziomem widzialności
Międzynarodowy Festiwal Tańca Współczesnego KRoki w Krakowie: DaCru Dance Company, Kafka Sulla Spiaggia, koncept i reżyseria: Marisa Ragazzo
>>> Małgorzata Wielgosz: Numery najbardziej niebezpieczne i nieodpowiedzialne
Carnaval Sztukmistrzów w Lublinie
   

 

 

p i k s e l